Selotejp trake iz Lukavca smanjuju količinu koja dolazi iz uvoza

Kompanija lncolla iz Lukavca jedna je od rijetkih koje su za vrlo kratko vrijeme pronašle veliki broj kupaca na osnovu kvaliteta i niske cijene, a bave se proizvodnjom selotejp traka za različitu upotrebu.

Proizvodni asortiman ove kom-panije je veoma raznovrstan i razlikuje se po debljini, boji, širini te dužini selotejp-traka koje se nalaze u proizvodnom asortimanu. Dakle, proizvode trake za upotrebu u kancelarijama, ali i velike pakirne trake za industrijske automatske linije za pakovanje. Proizvodi koji se uglavnom traže su trake za industrijsko kartonsko ambalažno pakovanje.

“Repromaterijal koji nabavljamo je iz uvoza i od različitih dobavljača, a sve radi postizanja kvaliteta i niske cijene za naše kupce, te garancije na naše proizvode. Proizvodnja repro materijala je takoder jedna od naših mogućih ideja za BiH u narednom periodu, jer to nemamo kod nas“, rekao je direktor Avdo Hasanović.

Poslovanje im je 100 posto bazirano na bh. tržištu, jer im je primarni cilj smanjenje količine selotejp traka koje dolaze iz uvoza.

“Naši kupci su uglavnom renomirani i brendirani proizvođači robe domaćeg porijekla u prehrambenoj, mesnoj, autoindustriji, te industriji namještaja koji su već poznati i van granica. Ukazali su nam povjerenje tokom ove dvije godine našeg postojanja, dali nam podršku i garanciju za rast u proizvodnom smislu, što nam je i cilj. Plan za izvoz također postoji, ali tek poslije ostvarivanja primarnog cilja, a to je da se u što većem broju naši proizvodi plasiraju na domaćem tržištu, čime će se smanjiti uvoz”, ispričao je Hasanović.

U ovoj flrmi za sada imaju dva uposlena, a kako kaže Hasanović, i dalje se bore za svoje mjesto na tržištu, koje će povećanjem plasmana i proizvodnjom robe ispuniti, a imaju i planove za nova upošljavanja.

“U narednom periodu planiramo gradnju većeg objekta za proizvodnju i skladištenje naših proizvoda prije distribuiranja na tržište, te da u ovoj grani privredne djelatnosti postanemo prepoznatljivi kao vodeći proizvodač u BiH s obavezom da nastavimo rad na održavanju kvaliteta proizvoda, te da kontinuirano smanjujemo prisustvo selotejp-traka koje dolaze na naše tržište iz uvoza. Takoder, postoji plan za proširenje proizvodnih kapaciteta, stvaranje novih radnih mjesta, ulaganje u novu tehnologiju i stručno usavršavanje uposlenika, a sve u cilju da domaćeg kupca učinimo 1 sretnim i zadovoljnim pri kupovi- ni domaćeg proizvoda”, poručio je Hasanović.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*